Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 22
Image Size
635 KB
Resolution
1000×605
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,097 (4 today)
Favourites
313 (who?)
Comments
16
×
Bioshock Infinite - Elizabeth by Kumagorochan Bioshock Infinite - Elizabeth by Kumagorochan
SOOOO yesterday before going to bed I wanted to try drawing in Photoshop again 'cause I've got some new brushes, and this is the result mmmmmm. It didn't turn out like I had planned but I guess it turned out alright in the end. Her face is out of proportion though ahaha BUT YEH. Haven't been drawing digitally for a while, and I hadn't drawn in Photoshop for YEARS so I guess I should be satisfied with this.

Enjoy!

Tumblr post: kuma-la-la.tumblr.com/post/741…
Character Irrational Games
Art Me
Add a Comment:
 
:iconelessal:
elessal Featured By Owner Apr 10, 2014  Student
so much hentai made see this the wrong way. still grate and beautiful piece my friend!
Reply
:iconthefrickinshizz:
Thefrickinshizz Featured By Owner Jan 22, 2014
It looks absolutely beautiful!
Reply
:iconlinlupin:
LinLupin Featured By Owner Jan 22, 2014  Student Artist
Woah, female art! Ellie is amazing, especially in this picture :3
Reply
:iconkumagorochan:
Kumagorochan Featured By Owner Jan 23, 2014  Student Digital Artist
it's Elizabeth not Ellie XD or are you just calling her that i dunno jghgj but thanks, glad you like it!
Reply
:iconlinlupin:
LinLupin Featured By Owner Jan 23, 2014  Student Artist
It's a nickname thats pretty cute, and fits in my opinion, but yeah I know XD You're welcome :3
Reply
:iconkumagorochan:
Kumagorochan Featured By Owner Jan 24, 2014  Student Digital Artist
haha i see! XD
Reply
:iconmuttleeakeiva:
MuttleeAkeiva Featured By Owner Jan 22, 2014  Hobbyist General Artist
is that a joke lol
Reply
:iconlinlupin:
LinLupin Featured By Owner Jan 22, 2014  Student Artist
no, not really.... Kuma just doesn't do female art too often, even though whenever he does it turns out wonderfully :3
Reply
:iconmuttleeakeiva:
MuttleeAkeiva Featured By Owner Jan 23, 2014  Hobbyist General Artist
I was referring to the 'Ellie' part. For some reason in the moment I thought you mistook her for Ellie from The Last of Us, haha.
Sorry for coming off rude.
Reply
:iconlinlupin:
LinLupin Featured By Owner Jan 23, 2014  Student Artist
Nah, its fine, its just that I watched Crys' playthrough and his nickname was "Ellie", and it fits :3
Reply
Add a Comment: