Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
November 13, 2007
Image Size
2.3 MB
Resolution
719×4700
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
33,516
Favourites
811 (who?)
Comments
288
Downloads
3,857
×
Kuma no Yaoi meme 8D RaitoxL by Kumagorochan Kuma no Yaoi meme 8D RaitoxL by Kumagorochan
Yeah! x'D I'm doing like everyone else, and enjoys myself with some memes~ ;'D Lol

This...is actually not the first meme I've done, but the first ones aren't finished....so....they'll come after this....sometime.. @w@

Well....I just had to do Raito x L! :'''''D I'm so totally obsessed with those two right now. x'D

Hope you'll enjoy it, and....I'll edit this description later. >:

Meme by :iconcruel-alchemist:

Death Note (c) Tsugumi Ohba and Takeshi Obata <3
Art (c) Me~ ;D

I give permission for :iconlxlight: to use this in their club's gallery~
Add a Comment:
 
:iconwitequeen:
Witequeen Featured By Owner Dec 4, 2013
Dud!!! I like this supermuch!!!!! I wanna draw something like that to... (and I love Yaoi)
Reply
:iconhanasuki-sama:
Hanasuki-Sama Featured By Owner Jun 21, 2013  Hobbyist Artist
Dude ur so awesome!
Reply
:iconsilverwolf51:
Silverwolf51 Featured By Owner Mar 5, 2013  Hobbyist Writer
Love it! I've never seen a guy do a yaoi meme, and your style is so amazing! You sir, are awesome!!
Reply
:iconkumagorochan:
Kumagorochan Featured By Owner Mar 13, 2013  Student Digital Artist
haha thank you, I'm glad you enjoyed it!
Reply
:iconhippygurl6:
HippyGurl6 Featured By Owner Feb 14, 2013  Student Filmographer
Ohmygod, can we be best friends?
Reply
:iconitalypasta13:
italyPASTA13 Featured By Owner Dec 2, 2012
Lol i love this so much
Reply
:iconxx3chibibunny:
Xx3chibibunny Featured By Owner Nov 8, 2012  Hobbyist General Artist
I HAVE READ THIS LIEK 6 GAGILLION TIMES. LOL THE CUTENESS OVERWHELMES MEH. XD
Reply
:iconneechee123:
neechee123 Featured By Owner Nov 6, 2012  Student General Artist
LOLOL! I love your artwork! It's AMAYZINNGGGGG :iconrainbowmattplz:
Reply
:iconxx3chibibunny:
Xx3chibibunny Featured By Owner Oct 20, 2012  Hobbyist General Artist
Fanboys are AWESOME! XD
And i love the bunny costume. It reminds me of the stuffed bunny in gravitation.... IT ISH WHERE MY NAME COMES FROM. :3 Itsh adorable.
Reply
:iconbrebear98:
brebear98 Featured By Owner Apr 23, 2012
yaoi fanboy!! yeah you know L one too x3 i love this lol
Reply
:iconwingfire24:
wingfire24 Featured By Owner Apr 15, 2012
haha, i love the way you drew light in this meme! my favorite picture is the second to last one! *drools along side you *
Reply
:iconmrfranksteve:
MrFrankSteve Featured By Owner Mar 23, 2012  Hobbyist
Wow... (*w*)
Reply
:icon0r1g1n4l:
0R1G1N4L Featured By Owner Mar 4, 2012
How wonderfully cute!! :love:
Reply
:iconprincess-las-noches:
Princess-Las-Noches Featured By Owner Feb 24, 2012  Student General Artist
wow, your drawing are hilarious! XD

and i loved your reaction, that would be mine as well XD

and i can't believe i found a guy who ships this pairing O.O
or a guy that ships ANY yaoi for that matter XDDDDD

i loved this through and through :heart:
Reply
:icongothiclover121:
GothicLover121 Featured By Owner Jan 26, 2012  Hobbyist General Artist
I aprove of that pairing


--------------------------------
This message has been brought to you by:
EMO'S, this cmerial is approved by Uchia Sasuke...
Reply
:iconstarscream4ever:
Starscream4ever Featured By Owner Dec 21, 2011
ffffff so kawaii!! <333
Reply
:iconsoffansnackis98:
Soffansnackis98 Featured By Owner Dec 15, 2011  Hobbyist Digital Artist
Hehehe, jag gillar den här :love:
Reply
:iconkinga-polska:
Kinga-Polska Featured By Owner Dec 7, 2011  Hobbyist
OMFG it's fantastic! :eager:
IX. ...NOOOOOO L mustn't dead.... :nuu:
XI. ......... buahahahahahha.....

You're L and Raito are sooooooooo cute :meow:
Reply
:iconmistyrose1097:
mistyrose1097 Featured By Owner Nov 30, 2011   Traditional Artist
OMFG hAhaah sooo funny, and sooooooo hot *drools* ^_^
Reply
:iconriuzaky:
riuzaky Featured By Owner Aug 29, 2011  Hobbyist Traditional Artist
very cute :aww:
Reply
:iconsmartvaughan:
smartvaughan Featured By Owner Aug 24, 2011  Hobbyist General Artist
This was AMAZING!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOVE IT
Reply
:iconsasquatchmanpower:
SasquatchManPower Featured By Owner Aug 24, 2011  Hobbyist Traditional Artist
omg I love the naked time! "Together they are… The Rival-Lovers!" :iconohohoplz:
I think drew awesomely in Obata-chan's style! O: IT WAS SO BEAUTIFUL! :iconcryforeverplz:
I think I would react the same way if I saw L and Light together in real life! XDD
Reply
:iconwearesodoomed:
wearesodoomed Featured By Owner Aug 24, 2011
you're so good ^^
Reply
:iconbipscutie:
BipsCutie Featured By Owner Aug 24, 2011
nawwww =3
Reply
:iconxxiluvgaaraxx:
XxiluvgaaraxX Featured By Owner May 19, 2011  Hobbyist Digital Artist
You dont know me but WHERE HAvE U BEeN MY WHOLE LIFE!!!!!!!!! is that really wat u look like?? Red hair green eyes!? Cuz I'm obsessed with that combination!!!!!!! :iconobsessedplz: can I watch u!? And that sounded completely Stalkerish lol!
Reply
:iconkumagorochan:
Kumagorochan Featured By Owner May 19, 2011  Student Digital Artist
Uhm... That was my hair color 4 years ago, I don't have red hair anymore. XD And my eyes are more blue-green than just green, but yes.

Sure you can watch me, if you want to, no need to ask!
Reply
:iconxxiluvgaaraxx:
XxiluvgaaraxX Featured By Owner May 22, 2011  Hobbyist Digital Artist
oh well w/e's but anyways ok! ^^
Reply
:iconroroo18:
roroo18 Featured By Owner Apr 28, 2011  Student Writer
that was awesome
Reply
:iconmari3000:
mari3000 Featured By Owner Apr 22, 2011
love it!
Reply
:iconmellymels3:
MellyMels3 Featured By Owner Apr 9, 2011
I love your art! Totally jealous!
*snaps out of fangirl shock*
Where am I? Ooh hey check out this meme!

lol anyway keep drawing we need as many guys that like yaoi as we can get!
Reply
:iconmusic0ptimi5tic:
Music0ptimi5tic Featured By Owner Mar 20, 2011  Hobbyist Writer
XD Love it! "Hmmm... Oh! How they deny their obvious love for each other" Lol
Reply
:iconcrazy-spaces:
Crazy-spaces Featured By Owner Feb 2, 2011
oh, this is hum...super! cool! If you don't understand, it's normal : I'm french....sorry...
Reply
:iconxxsolarcrossxx:
xXSolarCrossXx Featured By Owner Jan 29, 2011
:evillaugh: :lmao: :rofl:
DeadSun won't atmit it but we both liked this!-Solar
*..nosebleed *-DeadSun
Reply
:iconnanouk-of-the-north:
Nanouk-of-the-North Featured By Owner Jan 5, 2011
haha! xD this made me laugh ~
Love your drawibg style!! 8D
Reply
:iconpaine86:
paine86 Featured By Owner Jan 4, 2011  Hobbyist General Artist
I know that Doujin Artist!!!!
......okay not personally but I have the doujin...it's awesome!!!
Oh and your awesome too!!!
Reply
:iconyumiokami:
yumiOkami Featured By Owner Dec 11, 2010  Hobbyist
Totally awsome! :D
Reply
:iconkumagorochan:
Kumagorochan Featured By Owner Dec 11, 2010  Student Digital Artist
Thanks :)
Reply
:iconanimecouplesdrawer:
animecouplesdrawer Featured By Owner Nov 25, 2010
I llike your reaction! XD
Reply
:iconrunswithflyingcookie:
RunsWithFlyingCookie Featured By Owner Nov 25, 2010  Student Artist
im inlove with how u draw! try my meme? [link]
Reply
:iconkumagorochan:
Kumagorochan Featured By Owner Nov 25, 2010  Student Digital Artist
Thank you, I'm glad you are! :aww:
And I'm sorry, but I'm not really into Death Note anymore.
Reply
:iconrunswithflyingcookie:
RunsWithFlyingCookie Featured By Owner Nov 25, 2010  Student Artist
haha its fine my friend was posting that on everybody's channel so its cool :)
Reply
:iconxx-akira-chan-xx:
xX-akira-chan-Xx Featured By Owner Nov 13, 2010
I lavz <3
Reply
:iconkumagorochan:
Kumagorochan Featured By Owner Dec 18, 2010  Student Digital Artist
Haha, thanks ^__^
Reply
:iconotaku-fox-chibi:
Otaku-Fox-Chibi Featured By Owner Nov 13, 2010
Cute, spectacular artwork! Do you use a graphics tablet? ouo
Reply
:iconkumagorochan:
Kumagorochan Featured By Owner Dec 18, 2010  Student Digital Artist
Lol, thank you, glad you like it. ^__^

And yes, I do, a Wacom one. :)
Reply
:iconpotterllama:
potterllama Featured By Owner Nov 12, 2010  Student Traditional Artist
That was completely 100% amazing (and I'm sitting like L so you know the percentage is right :D)!!!!!!
Reply
:iconkumagorochan:
Kumagorochan Featured By Owner Dec 18, 2010  Student Digital Artist
Lol, thank you, glad you enjoyed it!
Reply
:iconpotterllama:
potterllama Featured By Owner Dec 18, 2010  Student Traditional Artist
You're welcome!! ^w^
Reply
:iconanimeloveryaoigirl:
animeloveryaoigirl Featured By Owner Nov 10, 2010
i love your art syle so much
Reply
:iconkumagorochan:
Kumagorochan Featured By Owner Dec 18, 2010  Student Digital Artist
Thank you, I'm glad you do! :D
Reply
Add a Comment: